Krízistelefon és online pszichológiai konzultáció cégeknek

A krízistelefon szolgáltatás háttere

“Megmarad az állásom?”

“Hova fordulhatok a kérdéseimmel, ha aggódok?”

“Home office, stresszesebb, mint valaha… Hogyan oldjam meg?”

“Mikor kezdhetünk újra dolgozni?”

Nem csupán szerződött céges partnereink, hanem valamennyi vállalat vezetője, HR-ese szembesült a fenti kérdésekkel és ezen kívül is rengeteg olyan munkavállalói aggodalommal, melyet nem tudnak kezelni – nincs rá idejük, szakmai kompetenciájuk, esetleg a munkavállaló pszichológiai problémájának foka messze túlmutat már azon, amivel ők még boldogulnak.

Partnereinktől érkező visszajelzések alapján és velük maximálisan együttműködve hoztuk létre két új szolgáltatásunkat, kifejezetten vállalatok részére, melyek segítségével segíteni szeretnénk munkavállalóik megtartásában. Mindennapjaink a 21. század gyorsaságából adódóan is eleve stresszesek, rohanósak, számos kihívásnak kell megfelelnünk életünk valamennyi területén, a koronavírus okozta feszültség, aggodalom, amely mindenkit elér, ezt hatványozottan még nehezebbé teszi. Egyre többen érzik úgy, hogy segítségre szorulnak, szakemberhez fordulnának, hogy kezelni tudják a felgyülemlett feszültséget.

A teljes anonimitás biztosítását is figyelembe véve dolgoztuk ki kétlépcsős kríziskezelő folyamatunkat:

1. Krízis-vonal szolgáltatás: havi átalánydíjas szolgáltatás

A krízistelefon azon munkavállalók számára ad telefonon keresztül elérhető segítséget, akik kilátástalannak élik meg pillanatnyi állapotukat. Nehezen kezelhető mértékű feszültséget, szorongást élnek át, gondolkodásuk beszűkültté vált, lehangoltnak, kiégettnek érzik magukat. Kapcsolati / párkapcsolati nehézséggel, veszteséggel, magánéleti és munkahelyi problémákkal stb. küzdenek, ill. ezek valamilyen kombinációja miatt létrejött állapotukban nem tudnak pihenni, kikapcsolódni, hatékony munkát végezni. A probléma másik féllel, szakemberrel való megosztása első lépés lehet a krízishelyzet kezelésében. 

Vagyis munkavállalóikat a telefon másik végén tapasztalt szakemberek várják, akik körültekintően átbeszélik a munkavállalót aggasztó problémát, segítenek feltérképezni a kiváltó okokat. Nagyon ritka az, hogy egyetlen beszélgetés megoldást jelent, ezért fontos, hogy a krízisvonalra, mint egy első lépcsőfokra tekintsünk. Ez a beszélgetés elsősorban azt a célt szolgálja, hogy felmérjük a bejelentkező problémájának súlyosságát, megismerjük személyes gondjait és az információk alapján a számára legmegfelelőbb szakemberhez kerülhessen. Ezt követően a konzultáció az online térben folytatódhat minimum 1, maximum 5 alkalommal.

2. Online pszichológiai konzultáció (Skype, Zoom): 

A krízishelyzetben felerősödő aggodalmak, félelmek, a kialakuló életvezetési gondok, lelki problémák, alkalmazkodási, kapcsolati vagy gyermekneveléssel összefüggő nehézségek stb., olyan elakadást okoznak, amelyeknek megoldása gyorsabb és könnyebb lehet szakemberek bevonásával.

Ebben a  második munka-fázisban a pszichológiai konzultáció és kríziskezelés eszközeivel adnak szaksegítséget munkatársaink.

frustration-stress

A Doktor24 szakemberei segítenek a távkonzultáció adta keretek között, ha munkavállalói az alábbi problémákkal küzdenek:

  • a stressz kezelése,
  • megélt feszültségek csökkentése, ezek minimalizálásához tudunk segítséget nyújtani,
  • nehézségek az otthonról történő munkavégzésre való átállásban,
  • a döntésképtelenség,
  • aggasztó gondolataik akadályozzák az alvást vagy napi tevékenységeiket,
  • gyermekekkel kapcsolatos és a család működését érintő nehézségeik megoldása,
  • félelmekkel kapcsolatos nehézségek (megélhetés, megbetegedéstől való félelem, mások megfertőzése, szülők iránti aggodalom, betegség tünetei miatti érzett aggodalom, stb.),
  • párkapcsolati konfliktusok.

 

Vállalati pszichológiai kríziskezelő és konzultációs szolgáltatásainkról bővebben …

Krízisvonal
Online pszichológiai konzultáció (Skype/Zoom)

A Doktor24 pszichoterápiás csapata egy több éve együtt dolgozó, magasan kvalifikált, nagy tapasztalattal rendelkező szakmai közösség, melyet pszichiáterek, gyermekpszichiáterek, klinikai szakpszichológusok, család és párterapeuták, valamint pszichoterapeuták alkotnak. A 22 fős csapat szoros együttműködésben dolgozik szakorvos gárdánkkal, így az összetett, testi panaszokat mutató kórképek esetén is tudunk komplex segítséget kínálni a hozzánk fordulóknak.

Fontos, hogy minden szakemberünk rendelkezik klinikai, kórházi tapasztalattal, ezért elmondható, hogy a krízisek terén magabiztosan tudunk helyt állni. Szükség esetén pszichiátereinket,  egyéb szakorvosainkat be tudjuk vonni az ellátásba vagy lehetőségünk nyílik konzultálni velük. Azon ritka esetekben, amikor átmenetileg kórházi kezelés vagy gyógyszeres terápia szükséges a páciensek számára, Kollégáink meg tudják szervezni háttérintézményeinkben az emelt szintű ellátást is.

A közös szupervízió és szakmai vezetés magas szintű minőségbiztosítást jelent kollégáink számára. A háttérben dolgozó VIP ügyfélszolgálat és IT támogató személyzet segítségével biztosítható a biztonságos és folyamatos kapcsolattartás és betegellátás.

Kérje ajánlatunkat!

E-mail cím: sales@doktor24.hu

Kérdése van?

Tisztelt Érdeklődő!

Munkatársainkat hétköznapokon 8.00 és 16.30 között tudja kérdezni élőben.

Írjon nekünk!

Beszélgetés idítása

Tisztelt Látogatónk!

Weboldalunkon sütiket használunk.
Néhány süti a weboldal helyes működéséhez szükséges, míg másokkal a kényelmesebb böngészési élményt szeretnénk biztosítani.
A sütikről és az adatvédelmi szabályainkról bővebben tájékozódhat az Adatvédelmi tájékoztatónkban.

Kérjük állítsa be milyen sütiket engedélyez az oldal számára!
(Beállításait a későbbiekben módosíthatja a bal alsó sarokban található süti jelre kattintva.)

Szükséges sütik Ajánlott sütik Elfogadom

Tisztelt Látogatónk!

Személyes adatot készül megadni!
Kérjük mielőtt folytatná, olvassa el az adatvédelmi szabályainkat az Adatvédelmi tájékoztatónkban.

Megértettem